Наша команда готова до пропозицій. Для початку роботи вам потрібно знати декілька необхідних речей:

  • Замовник навчання бере на себе повнітю ресурсну базу тренінгу, часткову логістику та оплату праці тренерів.

  • Навчання може відбуватися не менше ніж для 15 днів і тривати не менше 4х днів. Лише у даному випадку ми готові гарантувати результат.

ПЕРІОДИ НАВЧАННЯ

01

Підготовка

Першимй етап є підготовичий. В даному періоді ми погоджуємо формат навчанн, дати та запит від громади чи організації. Ми домовляємося за логістику, терміни подачі анкет.

02

Тренінг

Наступний період це власне саме навчання, де ми розраховуємо, що предавник організації заитувача послуг буде працювати із командою у якості менеджера технічних питань.

03

Консультування

Тренери програми дають учасникма домашні завдання та надалі консультують щодо їх роботи у молодіжниї центрах. Вони перевіряють форми зворотнього звязку та здають замовнику звіт за проведення навчання із підсумками та аналітикою результатів.

 

 

Алгоритм взаємодії

Шановні колеги, ми надзвичайно натхнені тим, що розроблений нами спеціалізований тренінг для підвищення ефективності управління молодіжним центром отримав визнання серед працівників молодіжної сфери.

Тренінг адаптований до сучасних реалій, враховує специфіку молодіжної сфери та регіональну молодіжну політику. Навчання передбачає об’єднану в логічну 4-х денну схему підготовку співробітників, що займаються роботою з молоддю у просторах, адаптованих для цього. Для успішного проведення навчальної програми слід  здійснити наступні кроки.

Крок 1. Заявка на сайті (гугл-форма: регіон/ОТГ/місто; можлива кількість учасників; ПІБ ініціатора; мейл/телефон ініціатора; бажана дата проведення)

Крок 2. Попереднє обговорення щодо можливого проведення навчання адміністратором проекту, зрозуміти потребу такої програми у зазначеному регіоні та мотивацію ініціаторів.

Крок 3. Надіслати вимоги щодо місця проведення, цільової аудиторії тренінгу, базову ціну навчальної програми. Узгодження дат проведення, вартості та підписування попередніх документів щодо наміру проведення навчальної програми.

Крок 4. Скайп-зустріч із тренерами для прояснення цілей з метою адаптувати программу під потреби замовника. При необхідності – отримання від замовника додаткових матеріалів, які  повинні використовуватися на тренінгу (реальні кейси з данного регіону).

Крок 5. Набір групи – відповідальність замовника.

Крок 6. Узгодження логістичних моментів адміністратором проекту: замовлення канцтоварів, друк матеріалів, доїзд, проживання та харчування тренерів тощо.

Крок 7. Надання послуги* замовнику.

Послуга включає в себе:

  • проведення навчальної програми тренінгу – 4 дні (інша тривалість узгоджується)
  • розроблений пакет документів для тренінгу – роздаткові матеріали та необхідні шаблони для роботи у молодіжному центрі;
  • презентації в PowerРoint, які використовувались під час проведення тренінгу;
  • витратні матеріали для тренінгу (бланки для ігор та вправ)

Крок 8. Звіт тренерів після проведеної навчальної програми та надсилання його замовнику (звіт включає в себе можливі рекомендації для розвитку учасників у сфері управління молодіжними центрами)